نوار عصب و عضله با بیمه

8 شهریور, 781 0
نوار-عصب-عضله-با-بیمه-تکمیبی.webp
2/5 - (1 امتیاز)

با انجام نوار عصب و عضله با بیمه دیگر هیچ نگرانی از بابت هزینه ای آزمایش نخواهید داشت. نوار عصب یکی از آزمایش های پرکاربرد برای تشخیص بیماری های مربوط به ماهیچه ها است. زیرا طی این روش سلامت سلول های عصبی کنترل کننده ماهیچه ها و خود ماهیچه ها بررسی می شود.

به همین دلیل برای تشخیص و درمان بیماری های بسیاری از این نوار استفاده می کنند. البته نوار عصب و عضله هزینه های مربوط به خود را دارد. چنان که برخی از افراد با توجه به این هزینه ها از انجام این نوار منصرف می شوند.

این در حالی است که اگر تحت پوشش بیمه باشید، جای نگرانی وجود ندارد. چرا که با بیمه این نوار با قیمت مناسبی انجام می شود. بنابراین بهتر است ابتدا اطلاعات کافی را در رابطه با چگونگی تاثیر بیمه ها بر قیمت این نوار دریافت و سپس برای انجام آن اقدام کنید.

هر آنچه باید درباره نوار عصب و عضله با بیمه بدانید!

نوار عصب و عضله یکی از آزمایش های کاربردی برای تشخیص مشکلات ماهیچه و بسیاری از مشکلات حرکتی است. این نوار به بررسی و ثبت اطلاعات مربوط به ماهیچه ها و سلول های عصبی آن ها می پردازد. به طوری که طی نوار عصب میزان سلامتی یا آسیب های سلول های عصبی کنترل کننده ماهیچه ها بررسی می شود.

هر آنچه باید درباره نوار عصب و عضله با بیمه بدانید!
چگونگی عملکرد ماهیچه ها یکی از مواردیست که در نوار عصب و عضله با بیمه می توان به آن دست یافت.

ضمن اینکه سلامت ماهیچه ها نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد؛ بدین شکل هر اختلالی که در عملکرد این اعصاب و ماهیچه ها مشاهده شود، به تشخیص بیماری و درمان آن کمک می کند. طی این تست اطلاعات مختلفی از جمله موارد زیر به دست می آید:

  • چگونگی عملکرد ماهیچه ها؛
  • عملکرد سلول های عصبی آن ها؛
  • چگونگی انتقال پیام عصبی از طریق عصب به ماهیچه.

بر این اساس می توان گفت این نوار تشخیص بیماری ها و اختلالات گوناگونی را آسان می کند. از جمله آن ها باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سیاتیک؛
  • فتق دیسک؛
  • سندرم تونل کارپال؛
  • نوروپاتی محیطی یا دیابتی؛
  • میاستنی گراویس؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

حال که متوجه اهمیت نوار عصب عضله شدید، جالب است بدانید امکان انجام نوار عصب و عضله با بیمه وجود دارد. در صورتی که تحت پوشش بیمه باشید، می توانید این نوار را با مناسب ترین قیمت انجام دهید. بدین صورت برای درمان مشکلات خود دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت.

بنابراین در ادامه برای اطلاعات بیشتر شما به دو نوع بیمه که این نوار را تحت پوشش دارند، می پردازیم:

نوار عصب با بیمه تکمیلی

یکی از بیمه هایی که نوار عصب و عضله را تحت پوشش دارد، بیمه تکمیلی است. به همین دلیل اگر شما از طریق شغل خود، همسر یا پدر تحت پوشش این بیمه هستید، هیچ نگرانی نداشته باشید. هزینه نوار عصب و عضله با این بیمه هیچ فشاری به شما وارد نمی کند.

زیرا طبق قوانین این بیمه امکان بازگشت کل یا بخشی از هزینه این نوار همانند دیگر امورات درمانی وجود دارد. نکته مهم این است که بیمه های تکمیلی با یکدیگر تفاوت دارند و هر یک دارای قواعد خاصی هستند. بنابراین پیش از اقدام برای انجام نوار عصب با بیمه تکمیلی حتما از قوانین آن مطلع شوید.

زیرا در برخی موارد محدودیت هایی نیز قائل می شوند. به طور معمول در صورت انجام نوار عصب و عضله با بیمه تکمیلی ممکن است هزینه های زیر توسط بیمه تحت پوشش قرار گیرد:

  • مشاوره؛
  • جلسات تشخیصی؛
  • آزمایش های مورد نیاز؛
  • مراجعه به پزشکان متخصص؛
  • و دیگر خدمات مرتبط با این نوار.

علاوه بر این ها برخی از بیمه های تکمیلی ممکن است هزینه های تشخیص بیماری های عصبی و عضلانی را نیز تحت پوشش قرار دهند. از جمله آن ها می توان به نوروپاتی ها، سندرم کارپال تونل، ضعف عضلانی وغیره اشاره کرد. 

ضمن اینکه اگر بر اساس این نوار مشخص شود به درمان نیاز دارید، هزینه درمان نیز توسط این بیمه ساپورت می شود. به طوری که هزینه جلسات درمانی و فیزیوتراپی توسط بیمه تکمیلی تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

بنابراین اگر تحت پوشش این بیمه هستید، با مراجعه به کلینیک های طرف قرارداد آن مانند رها با خیال راحت روند درمانی خود را پیگیری کنید. در این صورت ضمن درمان در زمان کوتاه و به بهترین شکل، هزینه ها به شما فشاری وارد نمی کند.

نوار عصب طرف قرارداد بانک

علاوه بر بیمه تکمیلی، بیمه های طرف قرارداد بانک ها نیز این نوار را تحت پوشش قرار می دهند. به طوری که با انجام نوار عصب و عضله با بیمه بانک ها نگرانی بابت هزینه باقی نمی ماند. هر یک از بانک ها معمولا بیمه های خاصی برای کارکنان خود دارند.

نوار عصب با بیمه بانک
کلینیک رها، طرف قرارداد بیمه بانک برای انجام نوار عصب و عضله می باشد.

این بیمه ها همانند بیمه تکمیلی بخشی یا تمام هزینه های مربوط به نوار عصب را برعهده می گیرند. چنان که از زمان انجام نوار تا تشخیص بیماری و درمان با کمک آن شما را ساپورت می کنند. نکته مهم این است که شاید بیمه هر بانک قوانین خاصی داشته باشد.

به همین دلیل توصیه می کنیم ابتدا در رابطه با قواعد بیمه خود اطلاعات کافی را کسب کنید. در صورت اطمینان از اینکه هزینه زیادی را برای این نوار متحمل نمی شوید، اقدام کنید. این بیمه ها حتی هزینه نوار عصب عضله کودکان را نیز پوشش می دهند.

البته علاوه بر این دو بیمه ممکن است بیمه های دیگری نیز این نوار را تحت پوشش قرار دهند. بنابراین اگر تحت پوشش بیمه های دیگر هستید، به کسب اطلاعات در این رابطه بپردازید. همچنین مهم ترین مسئله درباره نوار عصب طرف قرارداد بانک یا با بیمه تکمیلی وغیره، مراجعه به کلینیک طرف قرارداد این بیمه ها است.

تنها در صورتی هزینه این نوار، تشخیص و درمان با آن مناسب خواهد بود که به کلینیک درستی مراجعه کنید. زیرا برخی از کلینیک ها به صورت خصوصی فعالیت می کنند. به همین دلیل شاید با هیچ بیمه ای یا حداقل با بیمه شما قرارداد نداشته باشند.

در این صورت به اصطلاح هزینه نوار عصب و عضله با بیمه نیز آزاد محسوب می شود. بنابراین ابتدا کلینیکی را پیدا کنید که طرف قرارداد بیمه شما باشد.

نوار عصب و عضله با استفاده از بیمه در کلینیک رها

با توجه به آنچه درباره بیمه و نوار عصب و عضله گفته شد، آیا به دنبال کلینیکی هستید که طرف قرارداد بیمه شما باشد؟ امروزه کلینیک های بسیاری وجود دارند که با برخی از بیمه ها قرارداد دارند. در این بین مراکز کمتری پیدا می شوند که با بیمه های زیادی قرارداد داشته باشند.

اما کلینیک فوق تخصصی رها با دیگر مجموعه های درمانی بسیار تفاوت دارد. زیرا کلینیک ما در تهران با بیش از 20 بیمه قرارداد دارد. اگر شما تحت پوشش تنها یکی از آن ها باشید، با قیمت مناسب از خدمات ما بهره مند می شوید. این بیمه ها عبارت هستند از:

نوار عصب و عضله با استفاده از بیمه در کلینیک رها
در کلینیک رها؛ نوار عصب و عضله با بیمه های بانک، تکمیلی و … انجام می شود.
  • بیمه های طرف قرارداد بانک ها: بیمه بانک صادرات، کشاورزی، پاسارگاد، پارسیان، ملت، سامان، تجارت، سپه و بیمه بانک مرکزی ایران؛
  • بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح؛
  • بیمه آسیا؛
  • دانا؛
  • البرز؛
  • رازی؛ 
  • بیمه ما؛
  • پارسیان؛
  • کوثر؛
  • سینا.

بنابراین برای انجام نوار عصب و عضله با بیمه می توانید با خیال راحت به کلینیک رها مراجعه کنید. دیگر به فکر هزینه های این نوار، تشخیص و درمان بیماری ها با آن نباشید. زیرا در رها علاوه بر کاهش هزینه ها از خدمات دیگری نیز بهره مند می شوید که عبارت هستند از:

نوبت دهی بسیار سریع و بدون معطلی

یکی از خدمات بی نظیر رها برای رفاه حال مراجعان این است که هرگز برای دریافت نوبت معطل نمی شوید. زیرا در کلینیک ما امکاناتی فراهم شده است که شما به صورت آنلاین نوبت خود را رزرو می کنید. بدین شکل دیگر خبری از معطلی در صفوف نوبت حضوری، کلافگی در ترافیک تهران وغیره نیست.

زیرا در نوبت های آنلاین حتی ساعت دقیق حضور در کلینیک را دریافت می کنید. بدین گونه با حضور در مجموعه در ساعت معین ویزیت می شوید.

درمان توسط متخصص ترین پزشکان

در کلینیک رها متخصص ترین و مجرب ترین پزشکان تهران مشغول به فعالیت هستند. به همین دلیل با انجام نوار عصب و عضله در رها به بهترین شکل مشکل شما تشخیص داده می شود. ضمن اینکه با جدیدترین روش های روز دنیا توسط پزشکان متخصص درمان خواهید شد.

ارائه خدمات مختلف در زمینه مغز، اعصاب و روان

علاوه بر انجام نوار عصب و عضله با بیمه شما در کلینیک ما از خدمات دیگری نیز می توانید بهره مند شوید. چرا که کلینیک رها یک مجموعه درمانی فوق تخصصی در زمینه اختلالات مغزی، عصبی و روانی است. بنابراین برای تشخیص و درمان تمامی مشکلات در این زمینه ها در خدمت شما هستیم.

کلام آخر

امروزه با وجود شرایط انجام نوار عصب و عضله با استفاده از بیمه، دیگر نباید نگران هزینه ها باشید. این نوار برای بررسی و تشخیص میزان سلامتی یا آسیب در سلول های عصبی مربوط به ماهیچه ها کاربرد دارد. همچنین میزان سلامتی ماهیچه ها را نشان می دهد.

پزشکان با کمک این نوار به تشخیص و درمان بیماری های ماهیچه ای بسیاری مانند فتق دیسک، سیاتیک، نوروپاتی وغیره می پردازند. به همین دلیل بیمه های مختلفی مانند بیمه تکمیلی و طرف قرارداد بانک ها آن را تحت پوشش قرار می دهند.

گاهی تنها نوار تحت پوشش قرار می گیرد و گاهی تشخیص، درمان و جلسات مشاوره آن نیز ساپورت می شود. مهم این است که برای انجام نوار عصب و عضله با بیمه به کلینیکی مانند رها مراجعه کنید. زیرا باید کلینیک منتخب، طرف قرارداد بیمه شما باشد تا هزینه ها کاهش پیدا کند. رها با بیش از 20 بیمه قرارداد دارد و می توانید نوبت خود را همین الان به صورت آنلاین رزرو کنید.


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

-- بارگیری کد امنیتی --


logo-11

درمانگاه فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان رها با مجوزهای قانونی و تحت نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد که این درمانگاه بصورت چند تخصصی و خصوصی می باشد و حجم اصلی بیماران مراجعه کننده به این درمانگاه را بزرگسالان ، کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری های مغز و اعصاب و روانپزشکی، تشکیل می دهند.

تماس با ما
آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، روبروی خیابان 12 گاندی، پلاک 2534، طبقه 2، درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان رها
تلفن : 88787951 021 ( 4 خط )

طراحی سایت و پشتیبانی توسط تیم پیام بازرگانی

تماس با ما