معرفی درمانگاه

درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان رها

درمانگاه فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان رها با مجوزهای قانونی و تحت نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد که این درمانگاه بصورت چند تخصصی و خصوصی می باشد و حجم اصلی بیماران مراجعه کننده به این درمانگاه را بزرگسالان ، کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری های مغز و اعصاب و  روانپزشکی، تشکیل می دهند.

در این راستا درمانگاه مغز و اعصاب و روان رها با مطالعات گسترده در حوزه بیماری های مغز و اعصاب، روانپزشکی، نوروساینس و تکنولوژی های مرتبط فعالیت های خود را آغاز نموده و هم اکنون نیز با توجه به روشهای علمی و تمرکز بر شاخص های سلامت (روانی، جسمی و اجتماعی) با بکارگیری اساتید دانشگاهی و کارآمد  نسبت به خدمت رسانی تخصصی جهت تشخیص و درمان، جراحی مغز و اعصاب، بیماری های مغز و اعصاب، فیزیوتراپی، روانپزشکی( اعصاب وروان)، درد، صرع، اختلالات خواب، سردرد و سرگیجه، اعتیاد، سکته مغزی، گفتار درمانی، روان درمانی و مشاوره خانواده و ازدواج،  آزمایشگاه روان سنجی، مشکلات رفتاری و هیجانی، تحول و تکامل، مشاوره تربیتی، نوجوان و بلوغ، اختلالات اضطرابی، اختلالات خلقی، خانواده، اختلالات جنسی ، چاقی و بیش خوری، صنعتی و سازمانی تلاش بر درمان و بهبود عملکرد مراجعان دارد.

در این درمانگاه کلینیک های تخصصی از قبیل کلینیک جراحی مغز و اعصاب، کلینیک بیماری های مغز و اعصاب، کلینیک روانپزشکی کودکان و بزرگسالان، کلینیک گفتار درمانی، کلینیک روانشناسی و مشاوره، کلینیک فیزیوتراپی ، کلینیک درد، کلینیک خواب ، کلینیک چاقی، کلینیک سلامت جنسی دایر می باشد و واحدهای پاراکلینکی ازقیبل نوار مغزیEEG ، نوار عصب و عضله EMG ، نوروفیدبک NFT، بیوفیدبکBFT و آزمایشگاه روان سنجی و تحریک الکتریکی مغز نیز در تشخیص و درمان بیماری های مرتبط فعال می باشند.

کلینیک های ما

• کلینیک مغز و اعصاب