نوار عصب و عضله کجا بگیرم؟

30 آذر, 781 0
-عصب-و-عضله-کجا-بگیرم؟.webp
یادت نره امتیاز بدی!

اگر دغدغه شما این است که نوار عصب و عضله کجا بگیرم، باید به بهترین کلینیک با امکانات کامل و پزشکان متخصص مراجعه کنید. این روزها پزشکان برای تشخیص و درمان اکثر مشکلات حرکتی که ناشی از ایراد در اعصاب بدن است، از نوار عصب کمک می گیرند.

در این راستا اولین دغدغه افراد پس از تجویز نوار عصب این است که برای انجام آن باید به کجا مراجعه کنند؟ این نوار در مراکز مختلف انجام می شود و شما باید با جستجو در محل زندگی خود بهترین مرکز را انتخاب کنید.

برای انجام این نوار و دریافت نتیجه درست بهتر است به مرکزی مراجعه کنید که اعتبار کافی در این زمینه داشته باشد. این اعتبار از ویژگی های آن مرکز از جمله پزشکان، امکانات وغیره حاصل می شود. بنابراین ابتدا باید با ویژگی های مراکز معتبر برای انجام نوار عصب آشنایی داشته باشید.

نوار عصب و عضله کجا بگیرم که درست انجام شود

زمانی که شما برای تشخیص مشکلات حرکتی خود به پزشک مراجعه می کنید، اولین اقدام او می تواند تجویز نوار عصب باشد. چراکه بهترین شیوه برای تشخیص مشکلاتی که ناشی از ارتباط غیرمعمولی بین ماهیچه ها و اعصاب، EMG است.نوار عصب و عضله کجا بگیرم که درست انجام شود

با کمک نوار عصب می توان به خوبی فعالیت الکتریکی ماهیچه ها را بررسی کرد و سپس بیماری را تشخیص داد. اما مهم ترین مسئله این است که این نوار به درستی انجام شود تا بتوان به خوبی بیماری را نیز تشخیص داد و به درمان آن پرداخت.

اینکه شما برای انجام نوار عصب و عضله به کدام مرکز مراجعه کنید، می تواند بر چگونگی انجام آن تاثیر بسیاری داشته باشد. در این رابطه باید بدانید معتبرترین مراکز برای انجام EMG ویژگی های به خصوصی دارند. از جمله این ویژگی ها که نشان دهنده اعتبار یک مرکز برای انجام نوار نصب هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای امکانات و تجهیزات به روز

مهم ترین ویژگی مراکز معتبر برای انجام نوار عصب این است که از بهترین امکانات و تجهیزات در این راستا استفاده می کنند. بنابراین اگر می پرسید نوار عصب و عضله کجا بگیرم، بهترین انتخاب می تواند مراکز مجهز به جدیدترین امکانات باشد.

برای انجام این نوار همانند بسیاری از امورات پزشکی دیگر، روز به روز امکانات جدیدتری وارد بازار می شود. حال آنکه برخی مراکز با تکیه بر تجهیزات قدیمی به کار خود ادامه می دهند اما بعضی دیگر به تهیه امکانات و تجهیزات جدید روی می آورند. زیرا در این صورت امکان اعتماد به نتیجه نوار نیز بیشتر است و امکان خطا کمتر خواهد بود.

دارای بهترین و متخصص ترین پزشک

آیا اگر در مرکزی امکانات جدید و کامل برای انجام نوار وجود داشته باشد اما پزشک حاذقی آن را انجام ندهد، نتیجه درست خواهد بود؟ با توجه به پاسخ این سوال می توان گفت نباید تنها به امکانات مجموعه تکیه کنید. زیرا تخصص پزشک در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین در پاسخ به این سوال که نوار عصب و عضله کجا بگیرم، باید بدانید ضمن تجهیزات به روز، داشتن متخصص ترین پزشک برای انجام این نوار بسیار اهمیت دارد. چنان که او با تکیه بر علم روز دنیا در کم ترین زمان بتواند نوار را انجام و نتیجه ای صحیح از آن ارائه دهد. در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی همچون تشخیص نادرست بیماری و ارائه روش های درمانی نامناسب مواجه شوید.

ارائه کامل ترین خدمات

هدف اصلی از انجام نوار عصب این است که بیماری مراجع تشخیص داده شود و سپس به بهترین شکل آن را درمان کنند. به همین دلیل از دیگر ویژگی های معتبرترین مراکز برای انجام نوار EMG می توان به ارائه خدمات کامل به همراه نوار عصب اشاره کرد.

به طوری که اگر برای انجام نوار خود به این مراکز مراجعه کنید، ضمن انجام نوار بلافاصله بهترین پزشک نسبت به تشخیص مشکل شما اقدام می کند. سپس در همان مجموعه بهترین شیوه های درمانی به شما معرفی می شود و با کمک گزینه ایده آل به درمان شما می پردازند.

پذیرش بیمار با هر درجه سختی بیماری

یکی دیگر از پاسخ های این سوال که نوار عصب و عضله کجا بگیرم، این است که به مرکزی مراجعه کنید که همه بیماران را پذیرش کند. برخی از مراکز فعال در این زمینه بیمارانی که درجه سختی بیماری آن ها زیاد است را پذیرش نمی کنند. بنابراین با پرس وجو و جستجو با کمک اینترنت مرکزی را پیدا کنید که اصلا درجه سختی بیماری فرد را در نظر نگیرد. چنان که نوار عصب را برای همه بیماران انجام دهد و سپس درمان آن ها را آغاز کند.

دارای محیطی مناسب و درمانی

از دیگر خصوصیات معتبرترین مراکز برای انجام نوار EMG باید به محیط مناسب آن اشاره کرد. این روزها با توجه به تاثیر زیاد محیط مرکز درمانی بر روحیه مراجعان، این موضوع بسیار حائز اهمیت است. بهترین مراکز برای انجام این نوار، مجموعه هایی هستند که محیط آن ها آرامش بخش باشد.دارای محیطی مناسب و درمانی

این آرامش از نوع دیزاین، رنگ های به کار رفته در دکوراسیون وغیره حاصل می شود. همچنین شلوغی فضا می تواند تاثیر نامناسبی بر روحیه شما داشته باشد. بنابراین در پاسخ این سوال که نوار عصب و عضله کجا بگیرم، باید گفت در مرکزی که ضمن دیزاین آرامش بخش، زمان مراجعه بیماران را مدیریت کند.

بدین شکل شما با شلوغی و سر و صدا مواجه نمی شوید. به همین دلیل نه تنها زمانی که در انتظار نوبت خود هستید بلکه در زمان انجام نوار عصب آرامش خواهید داشت و نتیجه صحیح را دریافت می کنید.

برقراری بهترین ارتباط با بیمار

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که می پرسند نوار عصب کجا بگیریم، باید بدانید بهترین مرکز برای انجام این نوار باید با مراجعان ارتباط خوبی داشته باشد. برقراری ارتباط صحیح و دلسوزانه با مراجعان یکی از ویژگی های اصلی مراکز معتبر برای انجام نوار عصب است.

در این مراکز پرسنل، پرستاران و حتی پزشکان به خواسته های بیماران و پرسش ها و نیازهای آن ها به خوبی پاسخ می دهند. همچنین شما با رفتارهای نامناسب، بی توجهی وغیره مواجه نمی شوید. بنابراین آرامش شما مختل نمی شود و صحیح ترین نتیجه را از نوار خود دریافت می کنید.

دارای سابقه و شهرت زیاد

پاسخ دیگر به سوال نوار عصب و عضله کجا بگیرم، این است که به مرکزی مراجعه کنید که بیش ترین سابقه و شهرت را در این زمینه داشته باشد. مراکز دارای سابقه طولانی مدت و شهرت زیاد، همیشه بهترین خدمات را داشته اند.

در غیر این صورت هرگز مرکزی سابقه زیاد نخواهد داشت. همچنین قطعا بیماران و مراجعان از خدمات آن ها رضایت دارند که سال ها به فعالیت خود ادامه داده اند. یکی از این مراکز، کلینیک تخصصی مغز و اعصاب رها است که از ابتدا رضایت مراجعان را در اولویت خود قرار داده است. بدین صورت از سال 1395 تا اکنون مشغول به فعالیت است.

دارای قیمت گذاری مناسب

معتبرترین مراکز درمانی برای انجام نوار عصب، مجموعه هایی هستند که قیمت گذاری مناسب و منصفانه ای دارند. در این مراکز خبری از قیمت های نجومی نیست و قیمت گذاری بر اساس تعرفه های سالانه است. علاوه بر این در این درمانگاه ها و کلینیک ها برای رفاه حال مراجعان حتی امکاناتی برای کاهش هزینه ها وجود دارد.

برخی از آن ها با بیمه های مختلف قرارداد دارند، بعضی دیگر شرایط پرداخت قسطی را فراهم می کنند و برخی نیز تخفیف در نظر می گیرند. پس اگر می پرسید نوار عصب و عضله کجا بگیرم که هزینه آن مناسب باشد، باید به مرکزی مراجعه کنید که یکی از شرایط گفته شده را داشته باشد. در این صورت نگرانی شما از بابت انجام نوار EMG توسط بهترین پزشک و با مناسب ترین قیمت برطرف می شود.

کجا نوار عصب می گیرند؟

از دیگر سوالاتی که هنگام تجویز نوار عصب مطرح می شود، این است که اصلا کدام مراکز این نوار را می گیرند؟ در پاسخ به این پرسش باید بدانید در مراکز گوناگونی امکان انجام این نوار وجود دارد. البته این در صورتی است که مرکز مورد نظر مجهز به امکانات لازم برای انجام نوار EMG باشد.کجا نوار عصب می گیرند؟

برای انجام این نوار شما می توانید به مراکز زیر مراجعه کنید:

  • بیمارستان ها؛
  • مطب پزشکان متخصص مغز و اعصاب؛
  • کلینیک های تخصصی در زمینه مغز و اعصاب.

حال اگر می پرسید از این بین بهتر است نوار عصب و عضله کجا بگیرم، کلینیک ها گزینه بهتری هستند. در واقع اگر برای درمان مشکلات خود به کلینیکی مراجعه کرده اید که نوار عصب انجام می دهد، همانجا انجام دهید. چرا که در این صورت امکان طی مراحل در زمان کم تر و درمان صحیح تر فراهم می شود.

البته اگر تحت پوشش بیمه های طرف قرارداد بیمارستان هایی که این نوار را انجام می دهند هستید، به بیمارستان مراجعه کنید. زیرا در این صورت ممکن است هزینه ها کاهش پیدا کند. بنابراین پاسخ سوال کجا نوار عصب می گیرند، به شما و محل سکونت و شرایط شما بستگی دارد.

کلینیک رها، بهترین مرکز نوار عصب در تهران

هنوز هم اگر می پرسید بالاخره نوار عصب کجا بگیریم، باید بدانید کلینیک تخصصی مغز و اعصاب و روان رها می تواند به شما کمک کنید. بهترین و معتبرترین مرکز نوار عصب و عضله در تهران، کلینیک رها است. چرا که در این مجموعه ضمن فعالیت بهترین پزشکان ایران، تجهیزات به روزی برای انجام نوارهای مختلف وجود دارد.

علاوه بر این از خدمات دیگری نسبت به دیگر مراکز مختلف برای انجام نوار EMG بهره مند می شوید که عبارت هستند از:

قرارداد با بیمه های مختلف و کاهش هزینه ها

در پاسخ به این پرسش که نوار عصب و عضله کجا بگیرم که با بیمه حساب شود، باید بدانید کلینیک رها بهترین انتخاب است. زیرا کلینیک ما با بیش از 20 نوع بیمه درمانی قرارداد دارد. به همین دلیل شما تحت پوشش هر یک از این بیمه ها باشید، می توانید از خدمات ما با مناسب ترین قیمت بهره مند شوید.

نوبت دهی به صورت آنلاین

یکی دیگر از خدمات خاص کلینیک رها برای انجام نوار عصب این است که شما می توانید نوبت خود را اینترنتی دریافت کنید. در این صورت دیگر از بابت رفت و آمد به کلینیک برای دریافت نوبت دغدغه ای نخواهید داشت. همچنین با توجه به تعیین ساعت دقیق حضور شما در کلینیک، معطلی در صفوف نوبت بسیار کاهش پیدا می کند.

نتیجه گیری

امروزه یکی از بهترین راه های تشخیص مشکلات مربوط به ارتباط نادرست ماهیچه ها و اعصاب، نوار EMG است. هنگامی که پزشک این نوار را تجویز می کند، افراد با دغدغه های بسیاری مواجه می شوند. یکی از آن ها این است که نوار عصب و عضله کجا بگیرم؟

بهترین مراکز برای انجام این نوار، درمانگاه ها و کلینیک های معتبر در تهران هستند. این مراکز ویژگی های به خصوصی از جمله سابقه و شهرت زیاد، پزشکان مجرب، تجهیزات به روز وغیره را دارند. همچنین در معتبرترین مراکز برای انجام نوار EMG قیمت ها مناسب و محیط آرامبخش است.

در این رابطه باید بدانید این نوار در بیمارستان ها، کلینیک های تخصصی مغز و اعصاب و در مطب پزشکان متخصص مغز و اعصاب انجام می شود. در این بین بهترین گزینه برای انجام نوار عصب، کلینیک هایی مانند کلینیک تخصصی رها هستند. چراکه کلینیک ما ضمن ویژگی های معتبرترین مرکز نوار EMG، طرف قرارداد بیش از 20 بیمه و دارای امکانات نوبت دهی اینترنتی است.


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

-- بارگیری کد امنیتی --


logo-11

درمانگاه فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان رها با مجوزهای قانونی و تحت نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد که این درمانگاه بصورت چند تخصصی و خصوصی می باشد و حجم اصلی بیماران مراجعه کننده به این درمانگاه را بزرگسالان ، کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری های مغز و اعصاب و روانپزشکی، تشکیل می دهند.

تماس با ما
آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، روبروی خیابان 12 گاندی، پلاک 2534، طبقه 2، درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان رها
تلفن : 88787951 021 ( 4 خط )

طراحی سایت و پشتیبانی توسط تیم پیام بازرگانی

تماس با ما